Η Protechni, που ειδικεύεται στην κατασκευή βιομηχανικού εξοπλισμού, χρειαζόταν τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας επιλογής των ακροφυσίων για μηχανές απογύμνωσης, που προορίζονται για αμπελώνες. Η λύση έπρεπε να επιτρέπει στους τεχνικούς να υπολογίζουν γρήγορα και με ακρίβεια τις απαραίτητες διαμέτρους των ακροφυσίων, με βάση διάφορες φυσικές παραμέτρους, από οποιαδήποτε συσκευή.
Η Kapsloc ανέπτυξε μια προσαρμοσμένη διαδικτυακή διεπαφή, σχεδιασμένη για να διευκολύνει τους υπολογισμούς μηχανικής. Αυτή η διαδικτυακή πλατφόρμα, προσβάσιμη από οποιαδήποτε συσκευή, επιτρέπει άμεσους υπολογισμούς των κατάλληλων διαμέτρων ακροφυσίων, βασισμένων στις φυσικές προδιαγραφές όπως η ροή αέρα και οι υδραυλικές δυνάμεις, ανάλογα με τις μηχανές. Τα δεδομένα που εισάγονται από τον χρήστη συμβάλλουν στη βελτίωση της παραγωγικότητας και της ποιότητας παραγωγής.
Οι υπηρεσίες μας για 3D καταγραφές στον τομέα του αστικού σχεδιασμού προσφέρουν μια καινοτόμο και ακριβή λύση για τον αστικό προγραμματισμό, τη διαχείριση δημόσιων χώρων και την αποκατάσταση υποδομών. Χάρη στην τεχνολογία LiDAR και τη φωτογραμμετρία, καταγράφουμε λεπτομερή τρισδιάστατα δεδομένα του αστικού περιβάλλοντος. Αυτά τα 3D μοντέλα επιτρέπουν στους αρχιτέκτονες, τους πολεοδόμους και τους λήπτες αποφάσεων να οπτικοποιούν, να αναλύουν και να σχεδιάζουν έργα με απαράμιλλη ακρίβεια. Είτε πρόκειται για μελέτες σκοπιμότητας, μοντελοποίηση γειτονιών ή διαχείριση αστικών πόρων, η εμπειρία μας εγγυάται αξιόπιστα και αξιοποιήσιμα αποτελέσματα. Επενδύστε σε 3D καταγραφές για να βελτιστοποιήσετε τη διαχείριση των αστικών σας έργων και να προβλέψετε τις μελλοντικές προκλήσεις.
Ικανότητα και αξιοπιστία για την οικογένεια Dauphin
Οι Arriel 2C και 2C2 είναι παραλλαγές του Arriel 2, οι οποίες εξοπλίζουν πολλά μοντέλα της οικογένειας Dauphin της Airbus Helicopters. Ο Arriel 2C εξοπλίζει το AS365N3+, ένα διπλό κινητήρα 4,3 τόνων ικανό να μεταφέρει 12 επιβάτες. Επίσης, τροφοδοτεί το κινεζικό ελικόπτερο Z9 της Avicopter. Ο Arriel 2C είναι σε θέση να παρέχει ισχύ 839 shp κατά την απογείωση και 779 shp σε ρυθμό πτήσης. Η μέγιστη ισχύς του σε καθεστώς OEI (One Engine Inoperative, ή καθεστώς έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση βλάβης ενός από τους δύο κινητήρες) είναι 962 shp. Πιστοποιημένος το 2002, ο Arriel 2C2 εξοπλίζει το H155, ένα διπλό κινητήρα 4,9 τόνων ικανό να μεταφέρει 13 επιβάτες. Ο Arriel 2C2 είναι σε θέση να παρέχει ισχύ 944 shp κατά την απογείωση και 853 shp σε ρυθμό πτήσης.
*** Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα ***
Οι Makila 1A1 και 1A2 προορίζονται για τα διπλά ελικόπτερα της οικογένειας SA330 Puma και AS332 και AS562 Super Puma της Airbus Helicopters.
Ο Makila 1A1 τροφοδοτεί τις δύο τελευταίες εκδόσεις του Super Puma, τις AS332 C1e και L1e. Ο Makila 1K2 προορίζεται για το νοτιοαφρικανικό ελικόπτερο μάχης Rooivalk της Denel Aviation. Ο Makila 1A1 είναι σε θέση να παρέχει ισχύ 1.820 shp κατά την απογείωση και ισχύ 1.589 shp σε κατάσταση πτήσης. Η μέγιστη ισχύς του σε κατάσταση OEI (One Engine Inoperative, ή κατάσταση έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση βλάβης ενός από τους δύο κινητήρες) είναι 1.877 shp.
*** Κάντε κλικ για περισσότερες πληροφορίες ***
Η France Surgery επιθυμούσε να βελτιώσει τη διαχείριση των ιατρικών της φακέλων μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας.
Η Kapsloc ανέπτυξε μια λύση που επιτρέπει την παρακολούθηση των ιατρικών φακέλων online και διαθέτει λειτουργίες όπως η δυναμική δημιουργία ερωτηματολογίων υγείας και η απεικόνιση ιατρικών εικόνων (DICOM) ως πρότυπο διαχείρισης ιατρικών πληροφοριών στην απεικόνιση. Η πλατφόρμα διασφαλίζει επίσης την εμπιστευτικότητα και την ασφάλεια των ιατρικών δεδομένων, σύμφωνα με τις κανονιστικές προδιαγραφές.
Ο RTM 322 01/9 προορίζεται για το ευρωπαϊκό ελικόπτερο NH90 της NH Industries. Είναι σε υπηρεσία στις αεροπορικές δυνάμεις έντεκα διαφορετικών εθνικοτήτων: η Γαλλία (TTH/NFH), η Γερμανία (TTH), η Ολλανδία (NFH), η Νορβηγία (NFH), η Σουηδία (TTH), η Φινλανδία (TTH), η Ελλάδα (TTH), το Βέλγιο (TTH/NFH), το Ομάν (TTH), η Νέα Ζηλανδία (TTH) και η Αυστραλία (TTH). Πιστοποιημένος τον Ιούλιο του 2004, ο RTM 322 01/9 είναι σε θέση να παρέχει ισχύ 2.388 shp κατά την απογείωση και 2.231 shp σε ρυθμό πτήσης.
*** Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα ***
Ο πιο σύγχρονος Arriel 1
Ο Arriel 1D1 είναι σε θέση να παρέχει ισχύ 732 shp κατά την απογείωση και ισχύ 625 shp σε ρυθμό πτήσης.
Ο Arriel 1E2 είναι επίσης σε θέση να παρέχει ισχύ 738 shp κατά την απογείωση και ισχύ 692 shp σε ρυθμό πτήσης. Η μέγιστη ισχύς του σε καθεστώς OEI (One Engine Inoperative, ή καθεστώς έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση βλάβης ενός από τους δύο κινητήρες) είναι 771 shp. Οι κινητήρες Arriel 1D1 και 1E2 εξοπλίζουν διάφορα μοντέλα ελικοπτέρων Airbus. Ο Arriel 1D1 τροφοδοτεί το μονοκινητήριο AS350B2 Ecureuil, ενώ ο Arriel 1E2 εξοπλίζει τα διπλά EC145 και BK 117C. Αυτές οι δύο παραλλαγές διατηρούν τα βασικά χαρακτηριστικά της οικογένειας Arriel, δηλαδή μια αρθρωτή σχεδίαση που απλοποιεί τις διαδικασίες συντήρησης και έναν αποδοτικό και ανθεκτικό γεννήτρια αερίων.
*** Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα ***
Η S3D Engineering είναι μια καινοτόμος εταιρεία που ειδικεύεται στις τεχνολογίες 3D σάρωσης και μοντελοποίησης εδώ και πάνω από δεκαπέντε χρόνια. Βρίσκεται στο Μπορντό και είναι μέλος της French Tech Bordeaux και της French Fab Bordeaux, η S3D Engineering δραστηριοποιείται σε όλη τη Γαλλία και έχει αποκτήσει ισχυρή φήμη στον τομέα της.
Χάρη στην ομάδα των εξαιρετικά καταρτισμένων μηχανικών της, η S3D Engineering προσφέρει μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών 3D σάρωσης και μοντελοποίησης, συμπεριλαμβανομένων 2D ή 3D σχεδίων και ερευνών. Ως ειδικός στο τρισδιάστατο σχεδιασμό, η S3D Engineering δημιουργεί ακριβή και λεπτομερή ψηφιακά μοντέλα και δίδυμα. Αυτή η καινοτόμος εταιρεία παρέχει επίσης υπηρεσίες BIM, Revit MEP και σχετικές υπηρεσίες και εκτελεί αντίστροφη μηχανική, 3D βιομηχανική απεικόνιση, εικονικές περιηγήσεις, επαυξημένη πραγματικότητα και 3D εκτύπωση.
Ικανότητα και αξιοπιστία για τα Cheetal και Chetak
Ο TM 333 2M2 είναι μια παραλλαγή του TM 333 2B2 που προορίζεται για το Cheetal, την αναβαθμισμένη έκδοση του Cheetah (Lama), καθώς και για το Chetan, την αναβαθμισμένη έκδοση του Chetak (Alouette III).
Το Cheetal πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 1 Φεβρουαρίου 2003. Αυτή του Chetan πραγματοποιήθηκε στις 1 Φεβρουαρίου 2005.
*** Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα ***
Προτείνουμε υπηρεσίες κυβερνοασφάλειας προσαρμοσμένες στην επιχείρησή σας, που κυμαίνονται από την ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης έως την εφαρμογή στρατηγικών PRA / PCA.
Οι αναλύσεις μας περιλαμβάνουν κυρίως ελέγχους "White Box" ή "Grey Box" καθώς και έλεγχο κώδικα και υποδομής.
Μπορούμε επίσης να σας υποστηρίξουμε ευαισθητοποιώντας τις ομάδες σας σχετικά με τους κινδύνους του ψηφιακού κόσμου, είτε μέσω της εφαρμογής εκστρατειών phishing είτε μέσω της συμμόρφωσης με τον κανονισμό RGPD.
Ο TM 333 2B2 είναι σε θέση να παρέχει ισχύ 1.105 shp κατά την απογείωση και 986 shp σε ρυθμό πτήσης. Η μέγιστη ισχύς του σε καθεστώς OEI (One Engine Inoperative, ή καθεστώς έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση βλάβης ενός από τους δύο κινητήρες) είναι 1.219 shp. Ο TM 2B2 είναι μία από τις κινητήριες μονάδες του ινδικού ελικοπτέρου Dhruv της Hindustan Aeronautics Limited (HAL). Μέχρι σήμερα, περίπου 270 TM 333 2B2 είναι σε υπηρεσία παγκοσμίως.
*** Κάντε κλικ για περισσότερες πληροφορίες ***
Iming, υπεύθυνος για την ανάπτυξη σταθμών φόρτισης για το νέο στόλο ηλεκτρικών λεωφορείων της πόλης, αντιμετώπιζε το πρόβλημα της βελτιστοποίησης του χρόνου φόρτισης των μπαταριών.
Η Kapsloc παρενέβη για την ανάπτυξη μιας AI που επιτρέπει τη μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας της πόλης μέσω ανάλυσης σε πραγματικό χρόνο του συνόλου του ηλεκτρικού στόλου (Σταθμοί φόρτισης και Λεωφορεία). Με βάση τα δεδομένα χρήσης των σταθμών φόρτισης σε πραγματικό χρόνο, το επίπεδο μπαταρίας των λεωφορείων, τις καταναλώσεις των διαδρομών και τον προγραμματισμό του δικτύου μεταφορών, το πρόγραμμα μας είναι ικανό να προσαρμόσει το σχέδιο φόρτισης των λεωφορείων και το σχέδιο χρήσης του δικτύου λεωφορείων. Αυτή η AI επιτρέπει στην πόλη να καταναλώνει ελάχιστη ηλεκτρική ενέργεια με σταθερό τρόπο με την πάροδο του χρόνου. Αυτό διασφαλίζει βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα τη βιωσιμότητα των μπαταριών, διαχειριζόμενη το δίκτυο επανατροφοδότησης των λεωφορείων, ενώ εξασφαλίζει οικονομίες σε ένα πλαίσιο βιώσιμης ανάπτυξης.
Απόδοση και αξιοπιστία για την οικογένεια Σκίουρος
Ο Arriel 2B1 εξοπλίζει δύο μοντέλα της οικογένειας ελαφρών μονοκινητήριων Σκίουρος της Airbus Helicopters, το AS350B3 και το EC130B4. Ο Arriel 2B1 είναι σε θέση να παρέχει ισχύ 847 shp κατά την απογείωση και 728 shp σε ρυθμό πτήσης. Ο Arriel 2B1 διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά της οικογένειας Arriel 2, δηλαδή μια αρθρωτή σχεδίαση που απλοποιεί τις διαδικασίες συντήρησης, έναν αποδοτικό και ανθεκτικό γεννήτρια αερίων και μια ηλεκτρονική ρύθμιση πλήρους εξουσίας (FADEC) διπλού καναλιού.
*** Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα ***
Απόδοση και αξιοπιστία για το Sikorsky S-76C
Ο Arriel 1S1 είναι μια παραλλαγή της οικογένειας Arriel που προορίζεται για το ελικόπτερο S-76C της Sikorsky. Είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για αποστολές μεταφοράς προς όφελος των πετρελαϊκών και φυσικών εταιρειών (θαλάσσια μεταφορά). Αυτή η έκδοση του κινητήρα ενσωματώνει τα βασικά χαρακτηριστικά της οικογένειας Arriel, δηλαδή μια αρθρωτή σχεδίαση που απλοποιεί τις διαδικασίες συντήρησης και έναν αποδοτικό και ανθεκτικό γεννήτρια αερίων. Ο Arriel 1S1 είναι σε θέση να παρέχει ισχύ 725 shp κατά την απογείωση.
*** Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα ***
Περισσότερη ισχύς για τα ελαφριά μονοκινητήρια ελικόπτερα της Airbus Helicopters
Πιστοποιημένο τον Μάιο του 2011 και σε λειτουργία την ίδια χρονιά, το Arriel 2D είναι ένα από τα πιο πρόσφατα μέλη της οικογένειας Arriel. Το Arriel 2D είναι συγκεκριμένα μια παραλλαγή του Arriel 2+ που τροφοδοτεί τα μονοκινητήρια ελικόπτερα H125 και H130 της Airbus Helicopters. Το Arriel 2D είναι ικανό να παρέχει έως και 952 shp ισχύος κατά την απογείωση και 856 shp σε ρυθμό πτήσης. Όπως και τα άλλα μέλη της οικογένειας Arriel 2+, το Arriel 2D προσφέρει έναν συνδυασμό νέων τεχνολογιών που έχουν αποδειχθεί.
*** Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα ***
Λανσαρισμένος στα τέλη της δεκαετίας του '90, ο Makila 2A είναι μια εξέλιξη του Makila που περιλαμβάνει ένα νέο πιο αποδοτικό συμπιεστή καθώς και ψηφιακή ρύθμιση πλήρους εξουσίας (FADEC) διπλού καναλιού. Ο Makila 2A εξοπλίζει τα ελικόπτερα EC225 και H225M Caracal της Airbus Helicopters. Ο Makila 2A παρέχει 14% περισσότερη ισχύ από τον Makila 1A. Έτσι, είναι σε θέση να παρέχει ισχύ 2.101 shp κατά την απογείωση και ισχύ 1.970 shp σε ρυθμό πτήσης. Η μέγιστη ισχύς του σε κατάσταση OEI (One Engine Inoperative, ή κατάσταση έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση βλάβης ενός από τους δύο κινητήρες) είναι 2.415 shp.
*** Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα ***